Flag Thread II

Status
Not open for further replies.
Pedro Moderno posted his version of a pan-slavic flag and reminded me of something I saw a ways back on flag thread I. Please take a look back on Flag Thread I page #370! All the Slavic Flags have already been done in the 1858 "Romanov Colors". They seem kinda bland to me though......:)

How about that! It seems I had same idea. It's hard to do something no one else had made before.:)

And here is an alternate flag from Republika Srpska based on Flag Thread I page #370 ideas.

Srpska.png

Srpska.png
 
Last edited:

Goldstein

Banned
All hail Lusitannia!!

Todos os homens não são criados iguais. Alguns nascem mais inteligentes, ou mais bonitos, ou com pais de maior posição social. Alguns, ao contrário, nascem fracos de corpo e mente, com pouco ou nenhum talento.

Todos os homens são diferentes. Sim, a própria existência do homem é discriminatória. É por isso que há guerra, violência e tumultos. A desigualdade não é um mal. A igualdade é.

O que aconteceu com a Coligação Europeia, que proclamou que todos os homens são iguais? Esta em constante agitação, porque os seus princípios vão contra a natureza humana.

A Federação Chinesa, que tem sentimentos semelhantes, está parada pela ineficiência. Mas a nossa Lusitânia não e como eles!

Nós colocamos um fim à guerra, e evoluimos a cada conquista. Só Lusitânia olha para frente e espera um futuro melhor. A morte do meu filho só mostra novamente que nosso império ainda está a evoluir.

Luta! Porque o futuro está nas mãos de seus mestres!!

SALVE LUSITÂNIA!!!

...In case it's not clear enough, a Code Geass-ish Portuguese Empire

Lusitania.PNG
 
Todos os homens não são criados iguais. Alguns nascem mais inteligentes, ou mais bonitos, ou com pais de maior posição social. Alguns, ao contrário, nascem fracos de corpo e mente, com pouco ou nenhum talento.

Todos os homens são diferentes. Sim, a própria existência do homem é discriminatória. É por isso que há guerra, violência e tumultos. A desigualdade não é um mal. A igualdade é.

O que aconteceu com a Coligação Europeia, que proclamou que todos os homens são iguais? Esta em constante agitação, porque os seus princípios vão contra a natureza humana.

A Federação Chinesa, que tem sentimentos semelhantes, está parada pela ineficiência. Mas a nossa Lusitânia não e como eles!

Nós colocamos um fim à guerra, e evoluimos a cada conquista. Só Lusitânia olha para frente e espera um futuro melhor. A morte do meu filho só mostra novamente que nosso império ainda está a evoluir.

Luta! Porque o futuro está nas mãos de seus mestres!!

SALVE LUSITÂNIA!!!

...In case it's not clear enough, a Code Geass-ish Portuguese Empire

Novo Estado Novo. Nada contra a Nação, tudo pela Nação, como diria Salazar.
 

Glen

Moderator
My middle child's flag for an alternate Mexico. They keep the Bourbon blue but apparently horses are much more important in this Mexico than OTL....

Mexico Red Horse.PNG
 
My entry for the current round of the flag contest:
The colonies of British Somaliland and Italian Somaliland become independent as separate countries rather than uniting as OTL. West Somalia, officially the State of Somaliland gained its independence from Britain in 1964, while East Somalia, officially the Somali Republic became independent from Italy in 1955. There are pan-Somali movements in both countries, although they remained divided over the extent of a possibe united Somalia, moderates just want the unification of East and West Somalia while radicals want the inclusion Djibouti, Ogaden and northwest Kenya, however both use a white star on blue as a pan-Somali symbol.
Somalias Flags.png

Somalias Flags.png
 
Todos os homens não são criados iguais. Alguns nascem mais inteligentes, ou mais bonitos, ou com pais de maior posição social. Alguns, ao contrário, nascem fracos de corpo e mente, com pouco ou nenhum talento.

Todos os homens são diferentes. Sim, a própria existência do homem é discriminatória. É por isso que há guerra, violência e tumultos. A desigualdade não é um mal. A igualdade é.

O que aconteceu com a Coligação Europeia, que proclamou que todos os homens são iguais? Esta em constante agitação, porque os seus princípios vão contra a natureza humana.

A Federação Chinesa, que tem sentimentos semelhantes, está parada pela ineficiência. Mas a nossa Lusitânia não e como eles!

Nós colocamos um fim à guerra, e evoluimos a cada conquista. Só Lusitânia olha para frente e espera um futuro melhor. A morte do meu filho só mostra novamente que nosso império ainda está a evoluir.

Luta! Porque o futuro está nas mãos de seus mestres!!

SALVE LUSITÂNIA!!!

...In case it's not clear enough, a Code Geass-ish Portuguese Empire

Quem te sagrou criou-te português.

Do mar e nós em ti nos deu sinal.

Cumpriu-se o Mar, e o Império se refez.

Senhor, voltou a cumprir-se Portugal!

Salve Lusitânia!
:D
 
Only Unity Saves the Bulgarians!?

Here's an old Serbo-Bulgarian Flag I made with the so-called St. Sava Cross in the center. The four cyrillic "S" are for the slogan Only Unity Saves the Serbs.
Obviously, this was originally on the red-blue-white Serbian flag.
Can someone perhaps make me a flag like such but with the Bulgarian letters for "Only Unity Saves the Bulgarians?" Does anyone know what this is in Bulgarian?
Thanks.:)

I know the white space is annoying!

Bulgaro-SerbianFlag.jpg
 
Here's a flag for a fascist France I had my friend make me for a short story competition I did. It's similar to Glen's French flag just up the page, but I assure you it was designed a long time ago.

Tomas French Flag.jpg
 

Thande

Donor
Here's a flag for a fascist France I had my friend make me for a short story competition I did. It's similar to Glen's French flag just up the page, but I assure you it was designed a long time ago.

I like it, both the design and the furling effect. What programme did you or your friend use to do that, incidentally?
 
Top
Status
Not open for further replies.
Top